laupäev, august 25, 2007

 

Kaitseministeerium keeldub mind Afganistani-teemalisele konventsile lubamast

Jooksen kokku Rory Sterwartiga (fotol), oma sõbraliku tööandjaga Afganistanis. Avaldame vastastikku heameelt selle üle, et on lootus kohtuda septembris mu kodulinnas Tartus kaitseministeeriumi korraldataval Afganistani-teemalisel NATO konverentsil. Lisaks Rory ettekandele olen huvitet ka teistest mittemilitaarsetest ettekannetest. Mu abikaasa töötab siin EL finantseeritud projekti raames ja lippab pidevalt EL esinduse vahet. Seetõttu oleks ju täiesti asjalik kuulata ka näiteks ELi Afganistani esindaja ettekannet.
Tegelikult ei ole minu osalemine võimalik, selgub tänasest kaitseministeeriumi vastusest - neil ei ole "kohtade piiratuse tõttu" mulle võimalik sissepääsu võimaldada. Olen valmis ka seistes kuulama, aga ma ei usu, et asi tegelikult selles on. Äraütlev vastus ei olnud üllatus. Oleks tõepoolest olnud liig soovida, et kaitseminsteerium leiab koha ainsale eesti ajakirjanikule, kes elab Afganistanis.

Comments:
armas Õnne,

kevadel korraldas minu graduate school rahvusvahelise konverentsi globaliseerumisest ja heast valitsemisest, vaatega Hiina Vabariigile.

olin ainus magistrand, kes esitas taotluse esinemiseks. olin ainus magistrand, kes oma lõputöö kirjutas konverentsi teemal.

sain kuu pärast esinejatele vastuse andmise tähtaja üleminemist lühikese e-kirja, et ei nähta võimalust minu osalemiseks. põhjendus: a tight budget. muide, ma elan koolist 100 m kaugusel.

selle peale ei oska midagi kosta. kui kohti (raha) pole, ega siis ikka pole kohti (raha). elame ju materiaalses maailmas.

soovin meile edu, Õnne. ja muidu ka.

LM Hiinamaal
 
Olen septembrikuus oma Tartu-kodus puhkusel. Nii et saan kohvi-võileivata hakkama. Ei usu, et minu seismine saalinurgas kedagi rahaliselt vaesemaks teeks.
Sinu juhtumi puhul ei saa ikka üldse aru - et kole küll, kui äkki osaleb keegi, kes asja on uurinud?! Enda juhtumi puhul diagnoosin, et saali mahuvad ära nii mõnedki eesti ajakirjanikud. Need, kelle poliitilises korrektsuses kindel võib olla.
 
eks muidugi - kõik on pahatahtlike võimude vandenõu. nagu tavaliselt.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?