pühapäev, oktoober 07, 2007

 

Artikkel Murad Khane'st

Eesti Päevaleht avaldas eile mu reportaazhi Murad Khanest http://www.epl.ee/laupaev/402879
Minult on küsitud, miks nii vähe kirjutan Afganistanist Eesti meedias. Murad Khane loo avaldamise tagamaad illustreerivad päris hästi, miks ma ei näe sellega erilist vaeva - välja arvataud EPL, kellega koostöö on
olnud tõesti olnud väga hää läbi aastate.
Nimelt tellis Murad Khane'st artikli Eesti Ekspressi Areeni-osa. Lubati avaldada "järgmisel nädalal". Nädalad möödusid. Saatsin järelepärimise. Kaks kuud hiljem sain vastuse (tsitaat): "Areenis siiski teie lugu ei ilmu - osakonnajuhataja Siim Nestor pidas seda liiga reisikirjalikuks, pakkudes välja, et see võiks ilmuda mõnes reisiväljaandes".
Nüüd saab iga lugeja ise otsustada, kas tegu on arhitektuurist ja ülesehitusest pajatava looga (loo autori arvamus) või reisikirjaga (EE arvamus).

Comments:
ja Ekspressi suhtumine näitab selgelt, et paljud lehetoimetajad ei teago täpselt, mida lugejad lugeda sooviksid. minu arust oli see väga huvitav lugu ja oleks kyll areenist olnd põnev lugeda...nojah, aga kes mina selline arvama olen, tavaline lugeja, vaid...tore et päevalehes nyyd lugu ja et siin blogiski sai lugeda. kirjuta ikka edasi. vähemalt siin on sul kindel lugejaskond.
muideks mu tytrel on siin soomes klassiõeks "afganisatni printsess"...väidetavalt tõesti keegi afganisatsnist kuninglikust soost...huvitav elu.
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?